26 octombrie 2008

changE


Unde e vara? Unde e caldura???? Mi-e dor...

Cui nu ii este dor? De zilele cand nu aveai niciun program, cand nu aveai nimic de facut... sau pur si simplu te bucurai ca e cald....


Acum a venit frigul, pot spune linistita ca iarna bate la usa... mai ales ca ora a trecut deja la "orarul nou".....

Nu stiu de ce, dar incepe sa imi placa. Sa simt ca e mult mai bine acum. Nu mai am timp de facut planuri (care au o sansa mare sa nu fie respectate)..... Acum am o ocupatie "zilnica". Desi poate nu o respect foarte bine, desi poate nu tin pasul indeajuns de bine, am inceput sa ma "tezesc". Frica despre care vorbeam la inceput -incepe sa treaca. Acum simt ca nu mai e chiar totul "necunoscut", si de ce nu, chiar devine interesant!Totul capata un sens.... si pana la urma- e ceea ce am cautat, nu?


Materii interesante, orar destul de lejer (inca), persoane care au un interes comun (sau cel putin asa se presupune), zile cand vii acasa si cazi direct in pat (cum e vinerea- de exemplu :)) ) sau zile cand "pici" in fata pc-ului. Oricum "pici".

Pana la urma frica te prinde din urma si vin lucruri noi.... dar asta e viata!

Incercare->succes/esec->incercare noua->etc


Cu riscul de a fi prea optimista,inchei articolul printr-un simplu :"Buna dimineata!" chiar daca m-am trezit de mult...

1 comentarii:

Ancutzyka spunea...

las k acusica vine primavara [cu alaiul ei de flori 8-> ]

 
Copyright 2010 ..la-di-dA. Powered by Blogger
Blogger Templates create by Deluxe Templates. Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template