8 ianuarie 2011

..la multi anI!


La muuultzi ani! .. desi e trecut cu mult de 1 ianuarie.. acum e prima data cand postez dupa mult, dar mult timp (a se vedea postarea anterioara). La multi ani, pentru anul care vine. La multi ani la toti cei care si-au serbat ziua ieri... si cum mi-a placut mie sa zic .. un 2011 de 11, adica sa avem un ++ la acel 10 normal :D




Mergand pe alte domenii, am avut "onoarea" sa vad si Eurovisionul de anul asta. Prezentarea, oarecum impecabila. Piesele.... --. Rezultatul: o formatie care stie sa sustina live ok, dar cu o melodie .. cu nimic speciala. Cine stie? II socam prin normalitate pe nemtzi. :)) Din punctul meu de vedere, oricum nu cred ca aveai ce sa alegi. O melodie gen Biondo, un Blaxy Girls care e normal sau o Directia 5 cu ritmul lor neschimbat? Nu critic mult, doar ca nu m-au impresionat daca pot zice asa. Anul trecut, am fost de la prima ascultare incantata de melodia lui Paula Seling si Ovi. Acum... nimic nu mi-a ramas in minte. Cred ca mi-am schimbat eu gusturile :|



Tot despre melodii am mai vazut si noul video marca BUG Mafia. Reactie: "parca imi aminteste de ceva.." Alte melodii mi-au placut mai mult. Versuri ok, dar lipseste ceva..

Melodia : a se vedea pe youtube.com

Eu zic ca la melodi m-am reprofilat :)) Caractere necunoscute sau ... hmm... dap.. stiu - melodia noua Maroon 5. Fain ritmul, faine versurile. Concluzia :addictive.



:x :x :x

La final... ceva mai calm. Reactii??? :D

4 comentarii:

Unknown spunea...

deci wow ... a facut andrada postare ... andrada ... si deci cum e? ai obosit dupa ce ai scris postarea? :)) >:) =))

Unknown spunea...

is rau stiu :P ;)

Unknown spunea...

dap Silviu.. a fost destul de greu :p dar am reusit.. de .. doar am gandit postarea asta din septembrie pana acum nuh? :))
oricum... nu ai spus nimic de melodii .. doar de postare in sine :D

Unknown spunea...

nu am zis nimic despre melodii pentru ca nu l-am ascultat :P alea de la eurovision nu cred ca o sa le ascult dar in rest poate poate o sa le ascult :P

 
Copyright 2010 ..la-di-dA. Powered by Blogger
Blogger Templates create by Deluxe Templates. Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template