19 noiembrie 2009

....free time

Timpul a trecut si acum uite-ma la jumatatea semestrului in sesiunea de examene. Lipsa de posturi noi nu stiu ce ar putea spune... dar cert e ca nu am simtit cum a trecut timpul. Nu cred ca e necesar sa intru in detalii ca nimeni nu poate spune exact cum de trece timpul asa repede in ultima perioada...
Nu vreau sa intru in discutii legate de S(26), V(26) sau UFN...Oracle sau Gramatici... si... (huuu) Linuxul de toate zilele... ci sa scriu despre micile descoperiri din timpul meu liber, ref la entertainement&co (sau, mai corect, sa va plictisesc putin ;)) )
Muzica. Salveaza monotonia diminetilor si plictiseala din plimbarile spre casa. In ultimul timp am vazut ca apar o serie de videoclipuri super faine.. .adika mici opere de arta. Ma incanta dansul Shakirei din Did It Again, originalitatea celor de la BEP din melodia Meet me Halfway, povestile din spatele lui Russian Roulette al Rhiannei , al lui Ego al celor de la The Saturday sau All the Right Moves al celor de la One Republic. Din industria noastra, mentionez pe cei de la Praf in Ochi care au in sfarsit o melodie noua... Locul ei (superba, de altfel). Mai sunt melodii...o multime, dar acestea sunt in mintea mea la momentul actual. Le voi pune pe toate pe canalul meu de youtube, a carui link l-am adaugat pe lateral. ;))
Filme si/sau Seriale. oki. o sa incep. Sapt viitoare vine New Moon!!! yey! in sfarsit o sa vad daca merita intr-adevar la cata reclama i-am facut (blog, articol ziar ASII-acusi) Ce am vazut recent si mi s-a parut dragutz.... hmmm... Inglorius Bastards mi s-a parut original, marcat de stilul lui Quarantino. Adica filmul m-a cam plictisit, noroc de sfarsit si organizarea lui pe capitole care mi s-a parut ca il salveaza. Coco Chanel e un film foarte dragutz si relaxant... mi-a placut foarte mult. Pentru iubitorii genului SF recomand G.I.Joe care mi-a placut foarte foarte mult. Are toate elementele care mie imi plac la SF-uri. Aa.. sa nu uit si Julie si Julia, un film dragutz si relaxant care te face sa fugi spre bucatarie :)) Seriale... hmm... aici va spun de noile mele descoperiri. Bine, nici chiar asa de noi... dar fie. E vorba de Eastwick si Vampire Diaries (hmm nu-i asa ca nu va mira?) Sezonul 1, fara multe complicatii, deocamdata :)
Carti/Povesti de adormit. Aici nu spun multe, doar ca in ultimul timp am redescoperit farmecul povestilor citite :)) In afara de cititul de pe telefon, datorita curiozitatii... nu stiu ce poate fi mentionat. Aaa... cartile :p ..pentru asta cei care sunt interesati de chestii pe stil Twilight sa imi spuna. daca este cineva interesat :p

....La sfarsit o imagine care sper sa va placa :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nice to know there are people like me ;)

George Colang spunea...

fain :)))

 
Copyright 2010 ..la-di-dA. Powered by Blogger
Blogger Templates create by Deluxe Templates. Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template