15 noiembrie 2008

the neW


Nu cred ca acum mai sunt novice.

Nu cred ca mai sunt incepatoare.

Doar studenta.


Desi a trecut putin timp de cand am inceput, nu cred ca mai este necesar sa ma prezint ca o "boboaca". Mi-am dat seama ca pana la urma diferenta dintre mine si cei care sunt mai mari consta [in afara de sesiunile-vechime] in faptul ca ei cunosc pe unde sa umble… Pana la urma profesori noi sunt in fiecare semestru [cel putin asa cred] si de fiecare data trebuie sa te lupti sa iesi in evidenta[sau doar sa nu adormi:))] Acum, pentru ca am trecut si de prima sesiune de partiale (au trecut doar cateva ore) simt ca in sfarsit pot respira cat de cat mai lejer din nou…. De ce? Pentru ca, la fel ca majoritatea, am ajuns sa invat [nu chiar la propriu, caci multe notiuni erau fixate deja] materia exact in sesiune… am trecut prin acea senzatie ca nu stiu nimic, ca pur si simplu nu am retinut nicio notiune si ca oricat as incerca sa mai invat degeaba incerc ca nu voi reusi.


Dar am reusit. Si sper sa fie totul bine pana la urma…. Desi poate ca m-am consumat uneori prea mult, chiar daca acum nu mai stiu ce am facut si am in minte o senzatie asemanatoare cu cea de dupa Bac …. Am terminat! [partial…]


E esential ca mi-am dat seama de ce am gresit si ce ar trebui sa fac. Sa invat mai bine totul cum mi-a fost predat…. Dar oare voi face asta? E o intrebare buna pentru ca din ce am observat de cele mai multe ori trebuie sa ai o vointa de fier ca sa poti sa te "tii" de planuri[cum e cazul acestui post atat de asteptat:)) ]. Nu pot sa nu ma abtin sa utilizez acea sintagma atat de cunoscuta: "Elevul roman…" pardon "Studentul roman…" caci de' acum sunt studenta cu 12 ani de scoala….. Asa ca... m-am obisnuit??? Nu stiu… si nu cred ca voi sti pana cand nu voi fi deplin sigura[ sau eventual voi fi deja absolventa-in cazul cel mai rau]. Pana la urma asta e un fel de farmec aparte…. De fiecare data esti surprins intr-un fel de realitate! Cat de perfecta se dovedeste a fi uneori sau cat de ciudata….

Oricum pana la urma se va intampla ce e mai bun pentru tine!... Ce e mai "necesar" ca sa te ajute in evolutia ta ca om, persoana, novice, etc[un motto poate prea optimist].


Iar referitor la "senzatia" partialelor….. [in afara de bucuria ca au trecut]...tot spune ca nu ma asteptat sa fie asa. Dar ce ma asteptam? Nu stiu…. Cred ca aici un rol important l-au avut si "educatia" oferita de filme sau carti care redau studenti…. Cert e ca am fost luata prin surprindere….. Dar data viitoare nu voi mai fi! [sper]

.....Dar pana la urma viata e plina de surprize![placute si/sau neplacute] ….

0 comentarii:

 
Copyright 2010 ..la-di-dA. Powered by Blogger
Blogger Templates create by Deluxe Templates. Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template